Pendrive z reklamową misją

News

Gadżety reklamowe spełnią swoją marketingową rolę pod warunkiem, że dobrze wpiszą się w oczekiwania obdarowanego klienta i będą mu dobrze służyć na co dzień. Jeśli kilka razy dziennie sięgamy po kubek, długopis czy notatnik, gdzie znajduje się czytelne logo firmy lub inny napis reklamujący jej produkt lub usługę, to za każdym razem proces reklamowy działa i wcześniej czy później odnosi skutek .

Większość gadżetów reklamowych, to tradycyjne przedmioty codziennego użytku( koszulki, czapeczki, kubki, breloczki, długopisy, kalendarze, teczki, notesy itp.) o niewielkiej wartości. Dla specjalnych, nowych, najczęściej młodych klientów trzeba czasem bardziej się postarać i pokusić się o coś bardziej nowoczesnego. Telefony komórkowe, tablety, to już dość spory wydatek, na który nie zawsze firma może sobie pozwolić, ale pendrive, czyli inaczej przenośna pamięć komputerowa, to niewielki i niezbyt drogi gadżecik, który nie tylko zawsze się przydaje, ale który daje też wiele możliwości promocyjnych.

Nigdy nie należy oszczędzać na jakości, ale w przypadku nowoczesnych technologii szczególnie, bo odwrotny do zamierzenia skutek promocyjny, będzie w tym przypadku spotęgowany. Pendrive musi być doskonałej jakości, a dobrze by było, żeby spełniał przynajmniej średnie wymogi estetyczne.

Warunkiem koniecznym do spełnienia reklamowej roli pendrive jest jego odpowiednie, czytelne oznakowanie. W praktyce używa się dwóch metod takiego oznakowania. Pierwsza, droższa i zdecydowanie bardziej elegancka, to metoda grawerowania. Napis jest wtedy bardzo trwały, ale grawer zobowiązuje do wyrafinowanego design przedmiotu. Ważna jest też odpowiednia kolorystyka, gdyż nie na wszystkich kolorach grawer jest dobrze widoczny.

Druga metoda, znacznie tańsza i prostsza, to oznakowanie za pomocą umieszczenia odpowiedniego napisu promocyjnego w formie nadruku. Ta metoda daje więcej możliwości, a przez to, że jest znacznie tańsza ma szansę dotrzeć z informacją do szerszej grupy odbiorców.