Promocyjna funkcja kalendarzy

News

Koniec roku to doskonała okazja dla promocji firmy i jej usług czy produktów.

Profesjonalne podejście do tego rodzaju reklamy zakłada kompleksowe działania, czyli korzystanie ze wszystkich dostępnych, skutecznych i sprawdzonych metod. W praktyce z reguły sprowadza się to do pracy dwutorowej- z jednej strony sięgamy po nowoczesne metody marketingu oparte głównie o internet i nowatorskie  technologie, a z drugiej strony muszą działać  sprawdzone tradycyjne metody marketingu bezpośredniego oparte na metodach psychologicznych, bezpośrednim dopieszczaniu klienta i oczywiście obdarowaniu go gadżetami reklamowymi takimi jak na przykład kubki, długopisy, teczki, notatniki, a w końcówce roku oczywiście kalendarze. Wprawdzie młodzi ludzie z reguły korzystają dziś z kalendarzy w telefonach komórkowych czy komputerach, ale ciągle większość ludzi preferuje jednak tradycyjne,  papierowe kalendarze biurkowe,  kalendarzyki kieszonkowe i te najbardziej okazałe, wiszące na ścianach.

Kalendarze książkowe wydają się być interesującym prezentem i przy okazji skutecznie wypełniają rolę reklamową. Duże kalendarze książkowe są może niezbyt poręczne do przenoszenia, ale w pracy czy w domu spełniają naraz kilka ról- kalendarza, notatnika, spisu kontaktów i przede wszystkim terminarza. Takie kalendarze są doskonałym materiałem promocyjnym, można na nich umieścić logo firmy, numery kontaktowe, adresy internetowe oraz jakiś ciekawy przekaz reklamowy odnoszący się do firmy i jej usług.

Obdarowując swojego klienta takim kalendarzem z nadrukiem, mamy pewność, że reklama będzie działać długofalowo, bo za każdym razem kiedy  klient sięgnie po terminarz ( zapewne po kilka razy dziennie)  to świadomie lub nie, będzie odczuwał  pozytywne skojarzenia z naszą firmą lub jej produktem. Trzeba jednak pamiętać o tym , że pozytywne skojarzenia i właściwe budowanie wizerunku, nastąpi tylko wówczas, kiedy produkt będzie estetyczny i bardzo wysokiej jakości.