Czy warto inwestować w reklamę gadżetową ?

News

Każdy, kto jest lub był właścicielem firmy, wie jak istotną rolę w jej prowadzeniu stanowi reklama. Współczesny biznes oparty jest w bardzo dużej mierze na kreowaniu wizerunku, a nowoczesne środki przekazu spowodowały, że chcąc czy nie chcąc trzeba brać to pod uwagę przy większości biznesowych decyzji. Każda szanująca się firma powinna koszty reklamy uwzględniać w budżecie na równie ważnej pozycji jak produkcja. W świecie wizerunku i błyskawicznego przepływu informacji, dotarcie z przekazem o naszej firmie, naszym produkcie, czy naszej usłudze jest praktycznie przesądzające o jej sukcesie.

Metody marketingu to dziś szeroka dziedzina nauki, niejeden doktorat na temat metod marketingowych został już napisany- jest ich naprawdę bardzo dużo, zarówno tych tradycyjnych jak i nowoczesnych opartych w dużej mierze o portale społecznościowe, blogi, fora dyskusyjne, komentarze i szeroko rozumiany internet.

 Niewątpliwie internet okazał się niezwykle skutecznym i stosunkowo tanim narzędziem reklamy w szerokim rozumieniu tego słowa, ale niestety lub na szczęście, nie zdołał wyprzeć tradycyjnej reklamy, gdzie wszystko dzieje się w realu, gdzie można wszystko poczuć i dotknąć. Zalety bezpośredniego marketingu ( a takim niewątpliwie jest reklama za pomocą gadżetów) dają możliwość bezpośredniego, a więc ciągle  najsilniejszego przekazu. Kiedy dajemy klientowi prezent, który jest doskonale dopasowany do jego potrzeb i będzie mu dobrze służył w codziennym życiu, to za każdym razem jak po niego sięgnie zauważy logo firmy, doceni jakość, przydatność i poczuje się silniej związany z marką i jej produktami, czy usługami. W dobie internetu na gadżetach reklamowych obok logo firmy zawsze znajdujemy namiary do jej strony internetowej, czyli pieczemy dwie pieczenie( realną i wirtualną) przy jednym ogniu .

Gadżet reklamowy może być podarunkiem zarówno za owocną współpracę z firmą, jak też aktem okazjonalnym, na przykład nagrodą za wydanie jednorazowo większej kwoty pieniędzy.

 Gadżet reklamowy  jest wręcz niezbędny na różnego typu imprezach branżowych, świetnie się sprawdza jako nagroda w konkursach i jako przedmiot przydatny już przy samym akcie zawierania transakcji ( teczka, długopis, notes, smycz itp.).

Promocja za pomocą gadżetów reklamowych ciągle jest skuteczna, daje wiele możliwości dotarcia do nowych klientów i dopieszczenia starych. To godna polecenia metoda, która przynosi korzyści zarówno bezpośrednie, jak i długofalowe.