Wykorzystanie gadżetów reklamowych w kontekście specyfiki ich zakupu

Jeśli już zdecydujemy się na ten rodzaj promocji jakim jest zakup gadżetów reklamowych i mamy wszystko profesjonalnie przemyślane i przygotowane, pozostaje oczywiście wybór sprzedawcy owych gadżetów. Wszystko zależy oczywiście od ich rodzaju, ilości, ograniczeń czasowych związanych zarówno z ich wykonaniem jak i przekazaniem klientom dla których są przecież przeznaczone.
Duże firmy z równie dużym budżetem z reguły są obsługiwane przez konkretne agencje reklamowe, a one albo same wytwarzają potrzebne gadżety, albo współpracują z producentami gadżetów, więc w takim wypadku problem wyboru odpowiedniego sprzedawcy raczej nie istnieje.
Trudności zaczynają się przeważnie wtedy,kiedy budżet w firmie jest mocno ograniczony, a potrzeby się mnożą. Trzeba jednak zawsze mieć na uwadze, że oszczędzanie na profesjonalnej promocji firmy nigdy nie polepszy jej sytuacji, a przyjęcie właściwej strategii marketingowej pozwoli jej nie tylko złapać oddech( skutkiem prawie zawsze są nowi klienci i nowe usługi) , ale przede wszystkim rozpocznie proces jej rozwoju. Mając to wszystko na uwadze, trzeba licząc się oczywiście z kosztami zdecydować się na wybór sprzedawcy. Praktycznie do wyboru są dwie opcje, albo skorzystanie z usług firm zajmujących się taką działalnością ( to wersja droższa, ale bardziej bezpieczna), albo poszperać w internecie i skorzystać z tańszej opcji jaką są sklepy internetowe, lub aukcje internetowe. Zakupy internetowe w zdecydowanej większości przypadków są o wiele ( od 30-50 %) tańsze, ale ryzyko związane z takim zakupem jest o wiele wyższe, niż w przypadku tradycyjnych sklepów, gdzie wszystko można spokojnie obejrzeć, dotknąć i przymierzyć.
Zastosowanie uniwersalnych, najbardziej popularnych gadżetów reklamowych takich jak na przykład kubki, długopisy czy breloczki, daje duże możliwości skorzystania z tańszych, internetowych opcji bez większego ryzyka. Pamiętajmy o podstawowej zasadzie, która mówi, że im więcej zamówisz, tym mniej zapłacisz.
Jeśli zdecydujemy się na bardziej wyrafinowane gadżety reklamowe takie jak kamizelki odblaskowe, czy koszulki, to w trosce o dobrą jakość, bezpieczniej jest obejrzeć i dotknąć takich wyrobów w realu.
- 1 lutego 2016