Kubki z nadrukiem promocyjnym

News

 

Najlepsze gadżety reklamowe to takie, które łączą w sobie kilka cech.

Oto klika najważniejszych :

1.Są uniwersalne – mogą być zastosowane w stosunku do różnorodnej gamy produktów i praktycznie dla każdej firmy

2. Koszt ich zakupu jest niski lub co najwyżej umiarkowany

3.Spełniają przynajmniej podstawowe wymogi estetyczne, czyli po prostu są eleganckie

4. Są dobre jakościowo- to jest szczególnie ważny czynnik, gdyż niska jakość gadżetu reklamowego natychmiast przełoży się negatywnie na skojarzenia z daną firmą,  oferowaną przez nią usługą, lub wytworzonym przez nią produktem. To po prostu zadziała jak odwrócony proces reklamowy, a na dodatek negatywne bodżce z reguły są silniejsze i przez to na dłużej zapamiętywane.

5.Działają długofalowo, czyli im dłuższy okres korzystania z danego gadżetu reklamowego, tym dłużej działa reklama, więc ma szerszy i bardziej skuteczny odbiór.

6. Są trwałe – im gadżet jest mniej podatny na zużycie i zniszczenie, tym dłużej trwa jego praca dla firmy, dlatego na przykład kubki z nadrukiem logo wygrywają z tekturowymi teczkami czy notesikami.

7. Mają wysoką wartość użytkową, czyli po prostu są praktyczne i łatwe w wykorzystaniu

 

 

Wszystkie te wyżej wymienione cechy skutecznych w reklamie gadżetów reklamowych, spełnia zwykły kubek z nadrukiem, który jest stosowany z dobrym skutkiem od dawien dawna i wydaje się, że mimo przeróżnych innowacyjnych nowinek reklamowych, jeszcze długo w tym względzie  nic się nie zmieni.

Dobrze dobrany w kampanii promocyjnej kubek reklamowy ciągle jest bezkonkurencyjny w swojej skuteczności, bo jeśli jest świetnie zaprojektowany i bardzo ładny, to obdarowany nim klient szybko go polubi  będzie go używał przez wiele, wiele lat, podczas których niezauważalnie, ale permanentnie reklama będzie działać.