Kubek z nadrukiem – dobry prezent nie tylko promocyjny

News

 

Prezent jest dobry wtedy, kiedy obdarowany szczerze się z niego ucieszy i kiedy z niego korzysta. Wiadomo, bliskiej osobie chciałoby się podarować przysłowiową gwiazdkę z nieba, ale proza życia, a konkretnie stan portfela niestety bardzo często zmusza do kompromisu.

Jeśli szukamy prezentu o niewygórowanej cenie, ale z możliwością ważnego przesłania, rozśmieszenia czy  refleksji, to warto rozważyć zakup kubka ceramicznego. Taki kubek oprócz tego, że jest ładny, kolorowy, wesoły i koniecznie pasuje do wnętrza w którym obdarowywana osoba mieszka lub pracuje, może dodatkowo swoimi ozdobami i napisami nawiązywać bezpośrednio do ważnych dla obdarowywanego spraw czy przeżyć. Można na przykład wydrukować na nim zdjęcie ukochanej osoby, albo odpowiednio dobrany cytat, wiersz czy jakiś ważny symbol świadczący o przyjaźni czy miłości. Można zamieścić też coś śmiesznego-pośredni albo bezpośredni żart, a środkami mogą być napisy, dowcipy, obrazki, zdjęcia itp. środki wyrazu. Zresztą sam kształt kubeczka może być żartem lub przesłaniem. Taki piękny kubeczek będzie codziennie przypominał obdarowanemu ważne chwile, słowa i uczucia, będzie rozbawiał lub zmuszał do refleksji co zapewne  sprawi więcej przyjemności niż dajmy na to prezent w postaci  bardzo kosztownego kosmetyku.

Kubeczki ceramiczne z nadrukiem należą też do najczęściej wykorzystywanych  gadżetów reklamowych. To jeden z tych uniwersalnych przedmiotów promocyjnych, który z dużym prawdopodobieństwem zadziała w każdym przypadku, jeśli tylko nie popełnimy jakiegoś gigantycznego błędu. Kubek z nadrukiem może spełniać swoją promocyjną funkcję bardzo, bardzo długo, bo jako przedmiot codziennego użytku będzie powoli, ale nieprzerwanie przypominał o firmie, która go podarowała. Te pozytywne skojarzenia są zresztą największą wartością w tym procesie, bo działają nie tylko bezpośrednio, ale też mają wpływ na naszą podświadomość. Propozycje mogą być naprawdę bardzo różnorodne i pod względem wielkości, kształtów, kolorystyki i pod względem rodzajów  materiałów z jakich kubek wykonano (najczęściej są to kubki ceramiczne, ale też szklane, plastikowe, metalowe itp).

 Trwały, praktyczny, estetyczny kubek z nadrukiem reklamowym należy ciągle do najskuteczniejszych i najtańszych środków marketingowych.