Wybieramy pendrive reklamowy

News

Wykorzystywanie gadżetów reklamowych to metoda stara jak świat, a mimo to ciągle jest chętnie wybierana, bo po pierwsze jest ciągle bardzo skuteczna, a po drugie jej koszty nie są zbyt wygórowane, przynajmniej nie muszą być.

Wybór gadżetów reklamowych to tylko z pozoru proste zadanie, bo gadżety jeśli mają być skutecznym narzędziem reklamy, muszą doskonale wręcz pasować do osoby obdarowywanej, bo tylko wówczas będą przez nią użytkowane, a tylko przez użytkowanie realizuje się przecież proces reklamowy. Inne gadżety reklamowe powinny być skierowane do starszych, inne do młodszych klientów. Starsze osoby  z reguły wolą tradycyjne gadżety, które można wykorzystać w codziennym życiu ( kubki reklamowe, długopisy, notatniki, koszulki itp.), natomiast młodsze pokolenie woli już  coś bardziej nowoczesnego, jakieś gadżety z cyfrowego, komputerowego  świata. Dla tych drugich idealnym gadżetem reklamowym może być na przykład pendrive ( przenośna pamięć komputerowa). Malutkie urządzenie  zmieści się w kieszeni, torebce,  jest bardzo poręczne, więc możemy mieć go zawsze przy sobie. Kształty pendrive mogą być różnorodne, kolorystyka również- przy wyborze najlepiej kierować się gustem obdarowywanego, albo postawić na stonowane, eleganckie kolory, bo wiadomo, elegancja sprawdza się zawsze. Modne dziś pendrive w kształcie karty kredytowej są rzeczywiście bardzo praktyczne, a ich powierzchnia reklamowa jest dużo większa, niż w przypadku tradycyjnych kształtów.

Pendrive reklamowy musi oczywiście mieć na sobie napisy reklamowe, najczęściej z logo firmy, informacją kontaktową lub hasłem reklamującym jej produkty lub usługi, przy czym treść tych napisów jest co najmniej tak samo ważna jak i dobry wygląd gwarantujący nie tylko miłe wrażenia estetyczne, ale przede wszystkim wyeksponowanie przekazu.

Wybierając odpowiedni pendrive z napisami reklamowymi pamiętajmy też o jakości urządzenia. Wysoka jakość jest bardzo ważna, bo inaczej nie osiągniemy najważniejszego celu promocji, czyli budzenia pozytywnych skojarzeń z firmą.